Reklamácia tovaru
Zistili ste po prevzatí tovaru, že je niečo poškodené? Chýba vám alebo naopak v objednávke je nejaký tovar navyše? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.
- Reklamáciu väčšinou vybavíme do 2-3 pracovných dní
- Tovar je potrebné vrátiť v pôvodnom obale alebo podobne zabalenom prevedení.
Poškodený obal zásielky
Pokiaľ si pri príchode kuriéra všimnete poškodený obal zásielky:
- Zásielku preberte.
- Kontaktujte nás pomocou reklamačného formulára alebo e-mailom.
- Pokiaľ to bude možné, poškodený tovar vyfoťte a fotky nahrajte do formulára. Pomôže nám to v riešení reklamácie s dopravcom.
Ako reklamovať tovar
- Vyplníte jednoduchý reklamačný formulár nižšie.
- V pracovné dni sa ozveme do 24 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
- Pokiaľ bude treba reklamovaný tovar vrátiť k nám, príde si ho vyzdvihnúť náš kuriér. Kuriéra objednáme po dohovore s vami.
- Podľa dohody vám vrátime peniaze, do-pošleme chýbajúci tovar (kľudne v nasledujúcej objednávke) alebo pošleme nový tovar.